Skaistumam un veselībaiVeselība

2 efektīvi vingrojumi kakla muskuļu nostiprināšanai

Kakls piedzīvo pastāvīgu spriedzi visas dienas garumā. Vēl jo vairāk, kad tiek traucēta tā pozīcija, kas bieži notiek, strādājot pie datora, ar planšetdatoru, raugoties telefonā vai lasot. Kakla muskuļi prasa uzmanību un treniņus. Piedāvājam divus vienkāršus, bet efektīvus vingrinājumus, kas nodrošinās kakla muskuļu nostiprināšanu, lai izvairītos no sāpēm un saspringuma. Šos vingrinājumus varat veikt jebkurā laikā mājās un pat darbā. Ja Tev ir brīva minūte, velti to sava kakla veselībai.

Kāpēc kakls un sprandas daļa sāp?

Mēs visi strādājam pie datoriem, pavadām daudz laika ar planšetdatoriem un viedtālruņiem un rakstām pie rakstāmgalda. Tas viss negatīvi ietekmē kakla veselību. Tas mainās, noliecas. Kakls ir mūsu vājais posms. Caur to iet asinsvadi, kas ved uz smadzenēm un skriemeļiem. Ja kaut kur ir kaut neliela deformācija vai kompresija, tad smadzenes nesaņem skābekli un uzturu, tāpēc rodas galvassāpes. Parasti mēs noslinkojam un nerisinām īsto problēmas cēloni, netrenējam kakla muskuļus, neveicam īpašus vingrinājumus, bet galvas sāpju gadījumā sniedzamies pēc pretsāpju tabletītes. Rezultāts ir asins piegādes pasliktināšanās smadzenēs un kuņģa bojājumi, ja zāles tiek lietotas pār mēru.

Taču ir divi ļoti vienkārši vingrinājumi, kas palīdzēs nostiprināt kakla muskuļus, nolikt vietā kakla skriemeļus un uzlabot kakla vispārējo stāvokli un darbību.

Šie divi vingrinājumi ir diezgan vienkārši. Šeit ir norādījumi to veikšanai.

Vingrinājums Nr.1.

  • Noliec zodu un piespied to pie kakla.
  • Pavelc galvu atpakaļ tā, lai kakla aizmugure noapaļojas.
  • Virzi krūtis uz priekšu un uz augšu.
  • Cieši saspied lāpstiņas.
  • Saliec elkoņus.
  • Plaukstas piespied pie pleciem un centies piespiest elkoņus pie ķermeņa.

Vingrinājums tiek veikts soli pa solim, kas bez pauzēm tiek apvienots vienā veselā vingrinājumā. Rezultātā tiek vietā novietoti kakla muskuļi un skriemeļi, uzlabojas asinsrite. Diezgan ātri sajutīsi pozitīvo efektu.

Ja ir akūtas sāpes kaklā vai hroniskas sāpes šajā zonā, šis vingrinājums palīdzēs normalizēt stāvokli. It īpaši, ja sāpes ir asas, tās arī ātri pazudīs.

Vingrinājums Nr.2.

Tas tiek veikts tāpat kā pirmais. Bet atšķirība ir tāda, ka beigās paceļam galvu un skatāmies uz augšu. Tas palielina kakla un muguras augšdaļas spriedzi.

  • Noliec zodu un piespied to pie kakla.
  • Pavelc galvu atpakaļ un noapaļo kaklu.
  • Virzi krūtis uz priekšu un uz augšu.
  • Savieno lāpstiņas.
  • Saliec elkoņus.
  • Plaukstas piespied pie pleciem un centies piespiest elkoņus pie ķermeņa. Pastiep elkoņus uz aizmuguri un pacel galvu atpakaļ.

Šie vingrinājumi ir ļoti viegli izpildāmi un neaizņems daudz Tava laika. Ir svarīgi atcerēties, ka visas darbības tiek veiktas lēni un vienmērīgi.  Nevajadzētu veikt pēkšņas kustības, lai vēl vairāk nekaitētu kaklam.

Ja jūti sasprindzinājumu kaklā, sāpes vai diskomfortu, izmēģini ieteiktos vingrinājumus. Rūpējies par savu veselību un organisms Tev atbildēs ar dzīvesprieku!

Avots

Informējam, ka portālā izvietotajiem rakstiem ir tikai informatīvs raksturs. Ja saskaries ar nopietnām saslimšanām vai Tev ir aizdomas par kādu saslimšanu, neiesakām nodarboties ar pašārstēšanos, bet nekavējoties konsultēties ar ārstējošo ārstu. Tāpat konsultācija ar ārstu nepieciešama pirms jebkuru tautas metožu izmantošanas.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *