4 sievietes figūras tipi un katram atbilstošākais uzturs un sportiskās aktivitātes

Droši vien esi dzirdējusi par sievietes silueta tipiem. Parasti visas figūras tiek iedalītas 4 tipos, atšķiras tikai tipu nosaukumi, atšķirībā no teorijas izstrādātājiem. Bet vai zināji, ka silueta tips nosaka arī rakstura īpašības, kā arī atklāj ieteicamo uzturu un fiziskās aktivitātes? Lasi tālāk, lai uzzinātu, kas ieteicams ir tieši tev!

SIEVIETES SILUETS

Slaidā tipa
Galvenās slaidā tipa ārējās pazīmes ir elastīga āda un muskuļu masas pārsvars pār tauku masu. Šādi cilvēki ir piemērotāki līdera lomai nekā citi. Viņi ir ārkārtīgi atbildīgi un pašpietiekami.

Attiecībā uz uzturu viņām optimālākais būs veģetārs uzturs. Ja runājam par sportu, tad vienkārši nav labākas aktivitātes kā peldēšana! Un, lai saglabātu garīgo veselību, šādām dāmām ieteicams izmēģināt dažādas meditācijas metodes, lai uzzinātu, kā relaksēties un atpūsties no ikdienas rūpēm.

Graciozais tips
Graciozajam tipam raksturīga slaida ķermeņa uzbūve ar šauriem gurniem un bez izteikta vidukļa. Visbiežāk šādas sievietes ir ļoti noslēgtas un iejūtīgas.

Lai daudzus gadus uzturētu savu ķermeni lieliskā formā, uztura speciālisti iesaka šādām sievietēm mēģināt ēst pārtiku ar mazāk ogļhidrātu un lielāku olbaltumvielu saturu, kā arī koncentrēties uz dārzeņiem. Bet spēka treniņi palīdzēs graciozajām skaistulēm ne tikai piešķirt figūrai burvīgu vieglumu, bet arī kļūt psiholoģiski drosmīgākai.

Radošais tips
Radošā tipa figūra mūsdienu pasaulē tiek uzskatīta par ideālu. Īsāk sakot un pēc būtības, viņu figūra atgādina smilšu pulksteni. Šādas sievietes ir ārkārtīgi aktīvas un pozitīvas.

Vislabākā diēta radošajam veidam ir tā, kas veiksmīgi apvieno liesu gaļu un zaļos dārzeņus, kā arī piena produktus ar zemu tauku saturu. Labākais treniņš būs aktīvas grupas aktivitātes (piemēram, dejas).

Apetelīgais tips
Kas attiecas uz apetelīgo tipu, to figūru raksturo zināma līdzība ar tādu augli kā bumbieris. Sievietei ir izteikta jostasvieta, šauri pleci un noapaļoti gurni. Šādām sievietēm ir grūti izturēt kontaktu ar agresīviem cilvēkiem, jo ​​viņas pašas ir ļoti mierīgas un iespaidojamas.

Ieteicamajā uzturā ir daudz augļu un svaigu dārzeņu. Kas attiecas uz treniņiem, joga ir labākais risinājums.

 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *