4 soļi līdz slaidam viduklim

Efektīva svara zaudēšanas formula ir zināma visiem: regulāras fiziskās aktivitātes + pareizs uzturs = ideāls svars. Bet kaut kādu iemeslu dēļ daži cilvēki joprojām uzskata, ka ir ātrāki un vienkāršāki veidi, kā atbrīvoties no papildu kilogramiem.

Kāds dod priekšroku diētas tablešu lietošanai, kāds uzskata, ka pietiek tikai ar pāris dienām, lai pieturētos pie stingras diētas, un tauku nogulsnes paliks pagātnē mūžīgi.

Tomēr šādas metodes noved pie tikai īsa svara zaudēšanas, un rezultātā visi nomestie kilogrami atgriežas, un dažreiz pat palielinās svars. Turklāt, izmantojot šādas “brīnumainas” metodes, lai sadedzinātu taukus uz vēdera, cilvēks nodara lielu kaitējumu savam ķermenim.

Novājēšanas formula

Ja jūs nopietni plānojat uz visiem laikiem atvadīties no liekā svara, jums joprojām būs jāizmanto labi zināmā formula. Šodien esam jums sagatavojuši dažus vienkāršus vingrinājumus, kas palīdzēs ātri atbrīvoties no taukiem uz vēdera un sāniem.

“Velosipēds”
Apgulieties uz muguras un salieciet ceļus apmēram 45 grādu leņķī. Novietojiet rokas uz galvas aizmugures un cieši piespiediet muguras lejasdaļu grīdai un visas vingrošanas laikā to nepaceliet, lai neradītu mugurkaulam papildu slodzi. Tad sāciet veikt kustības ar kājām, braucot ar velosipēdu, atdarinot pedāļu griešanu. Veiciet vingrinājumu 3-5 minūtes.

Presītes ar pagriezieniem
Guļot uz muguras, salieciet ceļus un salieciet rokas aiz galvas. Sāciet pacelt ķermeni, cenšoties sasniegt ar elkoni pēc kārtas pretējo ceļgalu. Saliektas un paceltas kājas pārmaiņus virziet uz sevi: kreisais elkonis – labais ceļgals un otrādi. Atkārtojiet vingrinājumu 20 reizes.

Sānu pagriešana
Apgulieties uz muguras un salieciet ceļus. Rokas novietojiet aiz galvas, kreiso potīti novietojiet uz labā ceļgala. Izelpojot, sasprindziniet vēdera sānu muskuļus un sagrieziet ķermeni, paceļot plecus uz augšu, līdz labais plecs no grīdas atraujas par 1–2 cm. Slīpās muskulatūras spriegumam ir galvenā nozīme. Centieties nesasprindzināt kaklu un nespiest zodu pie krūtīm. Ieelpojot – atgriezieties sākuma stāvoklī un atkārtojiet vingrinājumu 20 reizes katrā virzienā.

Plankings uz elkoņiem
Balstot apakšdelmus uz grīdas, stingri nofiksējiet plecu daļu. Pēc tam, sasprindzinot vēdera muskuļus un sēžamvietu, paceliet dibenu no zemes tā, lai ķermenis ir taisnā līnijā. Turieties uz pirkstgaliem un saliektiem apakšdelmiem. Vingrinājuma laikā vērojiet elpošanu un pastāvīgu spiediena sajūtu presē. Centieties izturēt no 20 līdz 60 sekundēm.

Kā mēs jau teicām, ir svarīgi ne tikai sistemātiski uzlabot savu ķermeni ar fiziskām slodzēm, bet arī pielāgot uzturu, lai uzlabotu ķermeņa darbību un paātrinātu vielmaiņu. Lai zaudētu svaru, mēs iesakām savai ēdienkartei pievienot graudaugu putras, piemēram, prosas, griķu un rīsus. Šie graudaugi ne tikai novērš tauku nogulsnēšanos organismā, bet arī izvada tos no ķermeņa.

Ar regulāriem vingrinājumiem un pareizu uzturu apaļais vēders pazudīs tikai pāris nedēļu laikā.

Avots

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *