5 mazkaloriju tortes tavai labsajūtai

Visi zina, ka treknie, saldie, augsta kaloriju daudzuma saldumi ir nevēlami ēdieni, to regulāra lietošana draud ar lieko svaru un citām veselības problēmām. Bet, ko darīt, ja gribas našķoties?

Saglabājiet šīs veselīgo saldo kārumu receptes, kas ir ļoti garšīgas un figūrai pilnīgi drošas! Un viesi noteikti neatteiksies no šāda kāruma.

I. “Jaunais Napoleons” (124 kcal / 100 grami)

Tev būs nepieciešams:

plānais lavašs 140 gr,
mazkaloriju piens 0,4 litri,
kukurūzas ciete 1 ēd.k. ar kaudzīti, ~ 35 g,
cukura aizstājējs, vanilīns.

PAGATAVOŠANA

Pagatavojiet krēmu: katliņā ielejiet pienu, cieti, saldinātāju un vanilīnu. Vāra maisot līdz bieza skābā krējuma konsistencei. Tas ilgst apmēram 3 minūtes.

Sagrieziet lavašu kvadrātos vai taisnstūros atbilstoši topošās kūkas lielumam.

Lai pagatavotu kūku: iesmērējiet lavašu ar krēmu, uzliekot vienu virs otra. Kūku augšpusē papildiniet ar krēmu, dekorējiet ar žāvētiem augļiem. Un ievietojiet ledusskapī uz četrām stundām, lai sasūcas.

Tasīte tējas un gardas brokastis gatavas! Un arī svētku reizēm piemērots variants!

II. “Ingvera burkāns” Apmēram 120 kilokalorijas (100 grami).

Mīklai nepieciešams:

četras olas
puse paciņas beztauku biezpiena,
rīvēts burkāns 150 gr,
auzu klijas vai milti 8 ēd.k.,
cepamais pulveris 1,5 tējk.,
rīvēta ingvera sakne 1–2 tējkarotes,
neapstrādāta olīveļļa 2 tējk.
un saldinātājs pēc izvēles.

Krēmam nepieciešams:

vājpiena biezpiens 0,4 kg,
vājpiens 2 ēd.k.,
nedaudz saldinātāja pēc jūsu gaumes.

PAGATAVOŠANA

Biezpienu samaļ, pievieno augu eļļu un saldinātāju, rīvētu ingveru, cepamo pulveri un olas. Visu samaisa.

Izsijā klijas caur sietu. Pievieno tās kopējā masā, pievienojiet rīvētus burkānus, samaisiet. Viegli ieeļļojiet taisnstūrveida karstumizturīgu veidni un ieklājiet mīklu.

Ielieciet uzkarsētā cepeškrāsnī un cepiet līdz gatavībai. Pārbaudiet ar koka zobu bakstāmo – ja kūka ir gatava, irbulīša virsma pēc tam, kad tā ir caurdurta kūkai, ir sausa.

Izņemiet no veidnes un novietojiet uz griešanas dēļa, ļaujiet atdzist un pēc tam sadaliet kūku uz pusēm gareniskajā un šķērsvirzienā (četros fragmentos).

Biezpienu saputo ar saldinātāju ar mikseri (var pievienot nedaudz piena, lai iegūtu vēlamo konsistenci, nedaudz biezāku par pankūku mīklu). Šis ir krēms, ar ko jānosmērē kūkas kārtas, virsu un malas.

Dekorē ar cepta ķirbja šķēlītēm vai kaltētām aprikozēm un pēc pāris stundām to var pasniegt galdā!

III. Siera kūka “Mellenīte” 110 kcal / 100 gr.

Tev būs nepieciešams:

mellenes 150 gr,
biezpiens ar zemu tauku saturu 0,6 kg,
manna 5 ēdamkarotes,
divas olas
saldinātājs pēc garšas,
nedaudz vaniļas.

PAGATAVOŠANA

Biezpienu sasmalcina ar dakšiņu.

No olu baltumiem atdalītus dzeltenumus sakuļ ar saldinātāju un vaniļu, līdz tie kļūst gaiši.

Sajauc viendabīgā masā ar biezpienu, pievieno mellenes un mannu, samaisa.

Saputo olbaltumus, pievienojiet mīklai.

Ielej formā un cep 180 grādu temperatūrā 30 minūtes.

Skaists un garšīgs deserts ir gatavs!

Ej uz nākamo lapu, lai lasītu tālāk!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *