Skaistumam un veselībaiVeselība

Bieža pamošanās naktī- kāpēc to nevajadzētu ignorēt

Mēs visi zinām, cik ļoti nozīmīgs ir kvalitatīvs, veselīgs miegs. Bet reizēm notiek tā, ka mēs pamostamies bez īpaša iemesla un nevaram ilgi aizmigt. Reizēm pie vainas ir kāds dienas kreņķis, kas neliek mieru, bet, ja bieža pamošanās naktī kļūst par ik nakts sastāvdaļu, ir vērts aizdomāties. Slikta izgulēšanās iedragā dzīves kvalitāti un to neviens no mums nevēlas.

Kāpēc notiek bieža pamošanās naktī

Pēc ķīniešu dziednieku domām, mūsu ķermenī ir tā sauktie meridiāni, uz kuriem ir īpaši punkti, ceļi Či enerģijas kustībai. Tie ir cieši saistīti ar laika sistēmu, sadalīti 12 daļās, no kurām katra ir atbildīga par dažādiem orgāniem.

Nemierīgs miegs var būt signāls, ka ķermenis piedzīvo noteiktas sajūtas, un brīdina tevi par ķermeņa problēmām. Turklāt senie ķīniešu uzskati saka, ka sapnī mēs varam nodibināt saikni ar Augstāko spēku, kas var daudz pastāstīt par mūsu garīgo ceļu. Ja katru reizi pamosties vienā un tajā pašā laikā, vajadzētu par to aizdomāties.

Pamošanās laiks

Piemēram, regulāra pamošanās laikā no pulksten 23:00 līdz 1:00 var liecināt par emocionālu neapmierinātību. Saskaņā ar tradicionālajiem austrumu uzskatiem, tas ir laiks, kad ir aktīvs žultspūslis. Ķīniešu medicīna iesaka pozitīvas mantras un piedošanas vingrinājumus.

Pamosties laikā no 1:00 līdz 3:00 ir dusmu pazīme. Šis meridiāns ir saistīts ar aknām. Bezmiegs šajā intervālā ir saistīts ar dusmām un Jaņ enerģijas pārmērību. Lai labi izgulētos, dzer aukstu ūdeni un izmēģini meditāciju.

Pamošanās no pulksten 3:00 līdz 5:00 ir zīme, ka Augstāks spēks tevi uzrunā. Šis nakts periods ir saistīts ar plaušām un skumju sajūtu. Ja regulāri pamosties šajā laikā, iespējams, kāds Augstāks spēks vēlas tev kaut ko pateikt. Lai atkal aizmigtu, izmēģini lūgšanas un dziļu elpošanu.

Pamošanās no pulksten 5:00 līdz 7:00 ziņo par emocionāliem blokiem. Šis laika periods enerģētiski ir saistīts ar resno zarnu. Bieža pamošanās šajās stundās ļoti iespējams liecina, ka tev ir emocionāli bloki. Lai aizmigtu, ir jāizstaipa muskuļi vai jādodas uz tualeti.

Mūsu ķermenis ir pārsteidzoša sistēma. Kad mēs sākam pamanīt trauksmes signālus un ieklausīties savā ķermenī, kļūst vieglāk ietekmēt gan fizisko, gan psiholoģisko stāvokli. Uzticēties ķīniešu medicīnai vai nē ir katra cilvēka personīga darīšana.

Protams, nevajadzētu uzreiz uzstādīt sev diagnozi. Tam ir ārsti. Tāpēc, ja tev ir aizdomas, ka tev ir kādas veselības problēmas, nemeklē atbildes internetā, bet dodies pie speciālista. Iepriekš minētā informācija lai ir tikai viela pārdomām. Protams, nemierīga miega cēloņi var būt arī pavisam triviāli.

Nepiemērota temperatūra

Temperatūrai un gaisa kvalitātei guļamistabā ir liela ietekme uz miega kvalitāti. Ja temperatūra nav pareiza, mūsu dabiskā termoregulācija tiek traucēta. Pētījumi pierāda, ka labāk gulēt vēsā telpā. Kad guļamistabā gaiss ir pārāk karsts un sauss, cieš elpošanas trakts. Tas var būt biežas pamošanās iemesls. Ir jānodrošina, lai temperatūra naktī nepārsniegtu 23 ° C un nesamazinātos zem 16-19 ° C.

Neērts matracis

Nepareizi uzstādīts matracis var izraisīt sliktu miegu. Ērtai nakts atpūtai ir svarīgi individuāli izvēlēties matraci ar anatomiskām īpašībām. Pareizā izvēle ir atslēga pilnīgai relaksācijai un atveseļošanai.

Guļamistabā par daudz gaismas

Ieteicams gulēt pilnīgā tumsā. Tas ir svarīgi, lai pareizi ražotu hormonu melatonīnu, kas ir atbildīgs par kvalitatīvu miegu. Ja caur logu nāk ielas gaisma, izvēlies aptumšojošus aizkarus vai žalūzijas. Pirms gulētiešanas izslēdz arī visas elektroierīces, kas var izstarot gaismu. Pat viens paziņojums viedtālrunī var pamodināt cilvēku, kurš ir viegli iemidzis.

Ne vienmēr ir viegli saprast, kāpēc cilvēks pamostas naktī. Kā redzi, tam var būt daudz iemeslu. Tāpēc ieklausies savā ķermenī un neignorē tā signālus. Ja bieža pamošanās naktī tev nedod mieru, mēģini saprast, kas kaiš tavam fiziskajam un emocionālajam ķermenim. Ja spēj tikt galā pats- lieliski, bet, ja problēma ieilgst, nemoki sevi ar negulētām naktīm. Dodies pie ārsta un kopīgi atradīsiet risinājumu!

Lai miegs ir salds un veselīgs!

Avots

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *