Ideālais duets- bietes un diēta

Var jau šķist, ka ziema nāk un var drusku atslābt, jo mazos “liekumiņus” zem ziemas apģērba neviens neredzēs. Īpaši šogad, kad visi taupa uz apkuri un galvenais apģērbs būs biezais džemperis. Tomēr paturi prātā- Ziemassvētki nav aiz kalniem un izskatās, ka lielais vīruss šogad ļaus uzrīkot lielāku vai mazāku svētku balli. Tad gan skaistajā svētku tērpā negribēsies iestīvēt “lieku karbonādīti” vai “glābšanas riņķi”. Badoties nevajag, bet kūku diēta arī nav laba doma!

Domājot par figūru un svaru, daudzi meklē “burvju” produktus, kas var palīdzēt šajā jautājumā- lai ir sāta sajūta, bet kaloriju maz. Vairumā gadījumu šādi meklējumi būs veltīgi, tomēr daudzi eksperti iesaka pievērst uzmanību bietēm.

Lūk, divi galvenie iemesli, kāpēc diētas laikā vērst uzmanību uz bietēm.

Zems kaloriju skaits

Ja gatavo salātus, par pamatu ņemot svaigas vai vārītas bietes, tad ēdiens iznāks diezgan diētisks un sātīgs. Lai zaudētu svaru, ar šāda ēdiena palīdzību ir jāaizstāj tos ēdienus, kuros kaloriju ir daudz vairāk.

Tradicionālo siļķi kažokā aizstāj ar, piemēram, biešu salātiem ar mandarīniem. Sātīgākai versijai mandarīnus vari aizstāt ar fetas sieru.

Apetītes mazināšana

Ne visi zina, ka bietes spēj samazināt apetīti. Tāpēc ir vērts tās lietot pastāvīgi. Pateicoties šādai īpašībai, vari pasargāt sevi no pārēšanās ar maksimālu labumu veselībai.

Tauku dedzināšana

Šī biešu īpašība ir visaugstāk novērtēta, jo ne katrs pārtikas produkts spēj palīdzēt cīņā pret ķermeņa taukiem.

Pateicoties biešu unikālajam sastāvam, tauku šūnas pārstāj uzņemt no organisma barību, kas palīdz no tām atbrīvoties. Tāpat bietes ir lielisks organisma sanitārs- veicina vēdera izeju, attīra zarnu traktu, kas ļauj uzlabot vielmaiņu. Bet uzlabota vielmaiņa nozīmē labāku organisma darbību, līdz ar to- spēju regulēt svaru.

Bietes uzturā iekļauj ne tikai tad, ja Tev jāievēro diēta. Tās ir lielisks produkts, kas bagātina organismu ar vitamīniem un minerālvielām, piemēram, dzelzi, kas, īpaši sievietēm, mēdz bieži pietrūkt. Turklāt to saldenā garša var mazināt tieksmi pēc saldumiem- kārumnieks apmierināts, bet kaloriju maz! Ko vēl vairāk vajag diētas laikā?

Starp citu! Pamēģini bietes nevis vārīt, bet cept cepeškrāsnī. Tā tās būs daudz garšīgākas!

Avots

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *