Ideāls spilvens gulēšanai- kā tādu izvēlēties?

kāds ir tavs ideālais spilvens gulēšanai? Ciets vai mīksts? Cik spilvenu vajag gulēšanai? Ja tava atbilde ir viens spilvens, atbilde ir nepareiza. Eksperti saka, ka veselīgam miegam cilvēkam nepieciešami 5 spilveni. Bet daži vispār var iztikt bez spilvena. Lieta ir tāda, ka katrs cilvēks guļ dažādās pozās. Bet ne visi zina, kā ieņemtā poza miega laikā ietekmē ķermeni. Ja nezini, kāda ir pareizā gulēšanas poza, mēs ar prieku par to pastāstīsim.

Poza, kurā cilvēks pilnībā atpūšas un ļauj atslābt visam ķermenim, lielākajai daļai cilvēku neizskatās ļoti ērti. Šī ir poza, kurā cilvēks pilnībā iztaisnojas, guļot uz muguras. Arī rokas ir nolaistas gar kājām. Šādā pozā guļot, nepareizi izvēlēts spilvens (pārāk mīksts un zems vai pārāk ciets un augsts) var tikai kaitēt.

Pievērs uzmanību tam, kā jūties pēc miega. Galvassāpes vai muguras sāpes, diskomforts kakla zonā ir skaidra zīme, ka ir pienācis laiks pievērst uzmanību tam, kā un uz kā gulēt. Augsts spilvens uztur kaklu saspringtā stāvoklī, kas vēlāk var izraisīt sāpes plecu joslas muskuļos. Ja spilvens ir pārāk zems, miega laikā kakls arī būs saspringts.

Miega laikā, ja spilvens tev neder un uz tā gulēt ir neērti, tu mētāsies un grozīsies. Tas var izraisīt miega trūkumu, vājumu un nervozitāti. Ķermenis nevarēs pienācīgi atpūsties.

Pamēģini gulēt bez spilvena vismaz nedēļu. Ja esi mēģinājis gulēt uz mīkstiem spilveniem, pēc tam uz blīviem un augstiem, bet tik un tā nav labi, tieši gulēšana bez spilvena var izrādīties ērtākais variants. No rīta būs vieglāk pamosties, un veselības stāvoklis uzlabosies. Bet savu spilvenu uzdāvini sunim vai kaķim- viņam uz tā būs daudz ērtāk!

Iecienītākā gulēšanas poza un labākais spilvens gulēšanai

Ja tu parasti guli uz sāniem, ērtai gulēšanai būs nepieciešami vismaz divi spilveni. Viens zem galvas un otrs starp kājām. Tas ir vienīgais veids, kā iztaisnot mugurkaulu un pēc iespējas labāk atslābināt augšstilbu muskuļus.

Gulēšana uz muguras ar spilvenu zem galvas būs labāka, ja novietosi citu spilvenu zem kājām un nelielu spilvenu zem muguras lejasdaļas. Tad tiks veidota dabiska mugurkaula līkne.

Gulēšana uz vēdera nav īpaši veselīga, īpaši tiem, kam ir mugurkaula un sirds problēmas. Ir cilvēki, kuri guļ tā dēvētajā “supervaroņa” pozā, kad viena kāja ir saliekta celī. Tad jums vajadzētu likt spilvenu zem šīs kājas.

Izrādās, ka spilvens grūtniecēm jeb lielais pakaviņš, ir labākais spilvens gulēšanai. Kas vismaz reizi izmēģinājis šādu spilvenu, zina, ka labam miegam nav nekā labāka. Tas lieliski atbalsta un ļauj pilnībā atslābināties. Ja nespēj gulēt uz muguras, tieši šāds spilvens ļaus tev iegūt kvalitatīvu miegu.

Lai saldi sapņi!

Avots

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.