Kā dzert ūdeni, lai tievētu

Visi zina, cik svarīgi ir uzturēt pareizu ēšanas režīmu. Brokastis, pusdienas, vakariņas – obligātas maltītes. Papildinot tās ar vēl divām uzkodu reizēm, jūs iegūsiet perfektu uztura plānu.

Tāpat visi zina, cik svarīgi ir patērēt pietiekamu daudzumu šķidruma dienā, lai saglabātu ūdens līdzsvaru. Bet maz cilvēku zina, ka ir svarīgi dzert ūdeni pareizos laikos.

Slikta pašsajūta, galvassāpes, nogurums bieži ir dehidratācijas rezultāts. Vidējā likme ūdens daudzumam, kas cilvēkam nepieciešams, ir aptuveni 1,5 litri.

Šis rādītājs var atšķirties atkarībā no klimata un citu šķidrumu vai šķidru pārtikas produktu klātbūtnes uzturā: sulas, kompoti, zupas…

Dzeršanas režīma organizācija ir svarīga svara zaudēšanai. Tas palīdz regulēt vielmaiņu, paātrināt vielmaiņu. Dzeršanas režīms svara zudumam izskatās šādi.

8.00
Divas glāzes silta ūdens ar citrona sulu tukšā dūšā. Šāds dzēriens uzmundrinās, palīdzēs jums pamosties un iekustinās kuņģi darbam, veidos pareizo vidi ēdienreizēm. Pēc 20 minūtēm varat ieturēt brokastis.

11.00
Glāze ūdens istabas temperatūrā. Šajā laikā dzeramais ūdens palīdz samazināt apetīti. Pēc 20 minūtēm jūs varat ieturēt vieglas uzkodas. Tad pusdienās nebūs milzu izsalkuma, un jūs neapēdīsiet vairāk, nekā jūsu ķermenim ir nepieciešams.

13:00
Glāze ūdens istabas temperatūrā ar ingvera gabaliņu 30 minūtes pirms pusdienām un pusglāze silta ūdens pusdienu laikā. Kaut arī daudzi uztura speciālisti saka, ka labāk nedzert ēdienreizes laikā, mēs piekrītam tiem, kas uzskata, ka tas nekaitēs. Un nelielā apjomā, gluži pretēji, tas pozitīvi ietekmēs gremošanas procesus.

16:00
Puse litra ūdens istabas temperatūrā, ja starp pusdienām un vakariņām nav launaga. Bet viena glāze, ja šoreiz jums ir uzkodas. 15 minūtes pēc dzeršanas varat ieturēt vieglu maltīti. Piemēram, biezpiens, salāti, zivis. Pēc vakariņām augļus un saldos dzērienus labāk nelietot.

20:00
Glāze ūdens istabas temperatūrā. Jūs varat pievienot ūdenim citrona šķēlīti un nedaudz medu. Šī kombinācija palīdzēs sagremot vakariņas.

Samazinot pārtikas vai kaloriju daudzumu, jūs zaudēsiet svaru. Bet arī dzeršanas režīma ievērošana ļaus jums zaudēt svaru ātrāk un veselīgāk. Ķermenis tiks atbrīvots no toksīniem. Un kopā ar slaidumu, uzlabosies sejas, ādas un matu kvalitāte. Dzeršanas režīma ievērošana uzlabos pašsajūtu.

Esi vesels!

Avots

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.