Kā iemācīties priecāties katru dienu

Mihails Labkovskis ir neparasts psihologs. Viņš vienmēr cenšas atrast individuālu pieeju katrai situācijai un katram cilvēkam.

Šodien mēs esam izvēlējušies dažus no viņa padomiem, lai uzlabotu dzīvi un baudītu katru dienu.

Atliktā dzīve

Cik bieži tā notiek, kad kādas izklaides vai priekus jūs atliekat uz vēlāku laiku? Vai jūs pats sev iegalvojat, ka neesat to pelnījuši un turpināt dzīvot savu garlaicīgo dzīvi? Pietiek!

Pietiek sev visu atteikt un baidīties no visa pasaulē. Mihails Labkovskis jums atklās, kā to izdarīt un kāpēc tas ir tik svarīgi.

KĀ IEMĀCĪTIES VESELĪGU VIENALDZĪBU

Svarīgākais veselīgas vienaldzības princips ir nesajaukt to ar bezatbildību. Ir ļoti svarīgi iemācīties noteikt prioritātes un izcelt lietas, kas patiešām ir svarīgas.

Šādas problēmas ir jārisina, bet tas būtu jādara mierīgi un bez panikas, lēni. Jūsu dzīvē ir milzīgs komponentu skaits, bet ne visas no tām jums ir svarīgas.

Apsēdieties un pierakstiet uz papīra visu, kas, pēc jūsu domām, jūs uztrauc. Un tad sanumurējiet tos augošā secībā. Nosakiet vissvarīgāko un lieciet to pirmajā vietā, bet pēc tam visu pārējo.

Lai pareizi prioritizētu un izceltu patiešām svarīgās lietas, jums ir pastāvīgi jāpatur prātā jūsu galvenais dzīves mērķis.

Tikai vadoties no tā, jūs varēsiet saprast, kas ir patiešām svarīgi, un ko var atlikt uz vēlāku laiku.

Kas vēl var traucēt veselīgai vienaldzībai? Ieciklēšanās uz nevajadzīgām lietām vai notikumiem.

Gadās, ka pat nenozīmīgas nepatikšanas mūs vajā visu dienu. Kāds uzkāpa uz kājas, pārdevējs veikalā atbildēja nepatīkami, vai kāds uz tevi dusmīgi paskatījās. Viss jau ir beidzies, tam nav negatīvu seku, bet jūs nevarat pārtraukt par to domāt.

Nekavējoties atbrīvojieties no negatīvām domām un neglabājiet tās sevī. Kāpēc nav vērts atlikt dzīvi iz vēlāku laiku, ieciklējoties uz nepatīkamiem incidentiem?

Fakts ir tāds, ka katru dienu ir daudz šādu incidentu. Ja jūs pievērsiet uzmanību katram no tiem, jums vienkārši nebūs laika priecīgiem notikumiem un to baudīšanai.

Mēģiniet mazāk sūdzēties. Sūdzību trūkums ir laimīga cilvēka rādītājs. Izveidojiet ieradumu atrisināt problēmas uzreiz, nevis čīkstēt par tām. Laika gaitā jūs sapratīsiet, ka jūsu dzīves kvalitāte, kā arī jūsu emocionālais stāvoklis ievērojami uzlabosies.

Neatlieciet dzīvi uz rītdienu! Esi laimīgs tagad. Noteikti iemācies baudīt patīkamas lietas.

Mihails Labkovskis, nepārtraukti runā par šādām lietām. Viņš pats cīnās ar psiholoģiskām problēmām un jau sen ir iemācījies palīdzēt citiem tikt galā ar tām.

Viņa galvenais padoms ir ļoti vienkāršs: jums ir jāspēj pielāgoties. Kategoriskums un spītība ir stulba cilvēka īpašības.

Gudrs cilvēks ir elastīga persona. Viņš zina, kā ātri un ērti pielāgoties apstākļiem.

Avots

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.