Kādi rīta rituāli garantē izdevušos dienu

Rīta noskaņojums bieži nosaka, kā paiet diena. Bet rīta ieradumi un labs sākums nosaka turpmākās dienas tempu.

Mēs jums pateiksim, no kādiem rīta rituāliem jums ir jāatsakās un ar ko tos aizstāt, lai katru dienu pavadītu priecīgi, augšupejoši un pēc iespējas produktīvāk.

Kā sākt rītu

Spēles ar modinātāju
Laika pārkārtošana modinātājpulkstenī, no rīta jūs atliekat lietas līdz vēlākam laikam. Turklāt jūs sevi pārvēršat par neirotiķi. Pēc modinātāja izslēgšanas sākas jauns miega cikls, kas tiek pārtraukts pēc desmit minūtēm. Un tā vairākas reizes.
Ķermenim sadrumstalots miegs ir stress. Katrs jauns modināšanas zvans piepilda ķermeni ar stresa hormonu kortizolu.

Nesaklāta gulta
Tas, kurš tūlīt pēc pamodināšanas saklāj gultu, pats sev sagatavo produktīvu dienu. Lieta nav skaisti guļošā gultas pārklājā, bet gan tajā, ka, pieradis sakopt sevi, cilvēks kļūst disciplinētāks, organizētāks. Šādiem cilvēkiem ir vieglāk izvairīties no haosa dzīvē.

Kafija no rīta nav labs ieradums
Nomainiet kafiju ar glāzi ūdens vai zāļu tēju. Un, lūk, ir iemesls, kāpēc. Sajaucoties ar kuņģa sulu, kafija pārtrauc ēstgribu un rada nelabvēlīgu vidi turpmākai ēdiena asimilācijai.

Kafija arī izvada kalciju no ķermeņa un apgrūtina minerālu kompleksu uzsūkšanos. Lielas kafijas dienas devas, it īpaši no rīta, pārvērš cilvēku hroniskā sirds slimību pacientā.

Kofeīns, tāpat kā alkaloīds, rada atkarību. Varētu tikai šķist, ka vēlaties kafiju, bet patiesībā jūs vienkārši esat kļuvis atkarīgs no tās.

Lasīšana tālrunī
Mihaila Bulgakova varonis, profesors Preobraženskis, ieteica saviem pacientiem nelasīt avīzes līdz pusdienlaikam, apgalvojot, ka tas ir ceļš uz veselību. Mūsdienu pasaulē laikrakstus aizstāj elektroniskās ziņu plūsmas, kurās ir daudz negatīvisma. Un negatīvs no rīta nav tas, kas nepieciešams labai dienai.

Pārbaudot pastu un mesendžeri, bezgalīgi atjauninot ziņu plūsmu Facebook, VKontakte un Instagram, mēs no rīta sākam dzīvot dīvainu dzīvi un bieži to apskaužam.

Rītam jābūt pozitīvam un veltītam sev. Veltiet laiku meditācijai, labām brokastīm, vingrošanai, grāmatas lasīšanai. Un atstājiet māju motivācijas pilns.

Neposieties tumsā
Īpaši vēlā rudenī un ziemā, kad pulksten 7 no rīta ir vēl tumšs. Smadzenes sāk aktīvi strādāt gaismā. Palīdziet tām saprast, ka tava diena jau ir sākusies, liec tām ieslēgties.

Šo teoriju apstiprina zinātne. Tumsā epifīze ražo hormonu melatonīnu, kas jo īpaši palīdz cilvēkam aizmigt. Tādējādi labs apgaismojums palīdz samazināt tā daudzumu organismā.

Labs rīta sākums ir labas dienas atslēga. Pareizam rīta sākumam jābūt mierīgam, bez steigas un stresa, uzlādējošam ar aktivitāti un pozitīvam.

Avots

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *