Krēmīgie mencu vai siļķu rullīši

Kā jūs zināt, mencu aknas ir bagātas ar veselīgiem taukiem. Tās satur arī B12 vitamīnu, kas arī medicīnā tiek augstu novērtēts. Nav pārsteidzoši, ka mencas fileja ir produkts, kas bagāts ar olbaltumvielām un mikroelementiem, kas pozitīvi ietekmē cilvēka ķermeni.

Tāpēc šodien mēs nolēmām padalīties ar jums ar receptē, kā pagatavot šo garšīgo zivi. Dienas ēdiens- mencas rullītis ar vārītiem kartupeļiem. Neuztraucieties, ja mencu nav laika atrast, aizstājiet to ar siļķi. Gastronomiskajā ziņā šīs zivis ir ļoti līdzīgas viena otrai, un tām ir līdzīga garša un struktūra.

SASTĀVDAĻAS

500 g mencas vai siļķu filejas
1 buntīte dilles
150 g cieta siera
majonēze
4 kartupeļi
2 zariņi svaiga rozmarīna
olīveļļa

PAGATAVOŠANA

Smalki sagrieziet dilles, sieru sarīvējiet. Pievienojiet majonēzi un samaisiet.

Lieciet šo pildījumu uz filejas virsmas ar galda nazi.

Sarullējiet rullīti un sastipriniet to ar zobu bakstāmiem.

Pildīto zivs fileju sagriež mazākos rullīšos. Drošības pēc pārsien tos ar diegu, lai tie neizjuktu.

Kartupeļus nomizo, novāra līdz tie ir pa pusei gatavi un ļauj nožūt. Pēc tam sagrieziet to, kā norādīts fotoattēlā.

Pievienojiet olīveļļai piparus, sāli un rozmarīnu. Tā būs garda kartupeļu marināde.

Katru kartupeļu gabaliņu pārklāj ar marinādi, liek cepešpannā ar pergamentu un liek uzkarsētā cepeškrāsnī līdz tie ir gatavi. Cep rullīšus atsevišķā formā 180 grādos 20-30 minūtes. Salieciet to visu kopā, ēdiens ir gatavs!

Neskatoties uz iegūto jautrā gliemeža formu, menca ar kartupeļiem būs noderīga gan ģimenes galdam, gan romantiskām vakariņām. Vienkārši jāpievieno nedaudz zaļumu skaistumam. Un daži ķiršu tomāti, lai iegūtu kontrastu.

Mencas filejā ir mazāk kaloriju uz 100 g produkta nekā vistas olā. Un tas nozīmē, ka tā nekādā veidā nepalielinās jūsu jostasvietas apjomu. Siļķē kaloriju ir daudz vairāk, tāpēc ar to jābūt uzmanīgākiem.

Avots

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.