Paildzini dzīvi ar 10 austrumu medicīnas ieteikumiem

1. Neaizmirstiet vienmēr sirsnīgi smaidīt ar acīm un piepildīt sirdi ar mīlestību. Tā ir visu slimību profilakse.

Kad esat skumjš, dusmīgs, nomākts, kad raudājat vai nervozējat, jūsu orgāni izdala indes, bet, ja esat laimīgs un smaidāt, tie ražo medum līdzīgu dziedinošu šķidrumu.

Nav noslēpums, ka šodien mēs dzīvojam kaut kādu drudžainu dzīvi. Daudziem ir kļuvis ierasts darba dienu beigt ar galvassāpēm. Ar spiedienu, kas uzkrājas gan jums apkārt, gan iekšpusē, kaut kas ir jādara.

Savādi, bet viss, kas jums jādara, ir neko nedarīt. Jums jāiemācās tikai tad, kad rodas sarežģīta situācija – lai kāda tā būtu – neļaujiet tai sevi iesūkt.

Lai to izdarītu, smaidiet. Pateicoties tik vienkāršai darbībai, pasaule mainās, un tas, kas draudēja būt par lielu traucēkli, nekad par tādu nekļūst.

Sākumā var būt ļoti grūti novērtēt iekšējā smaida rezultātus, nemaz nerunājot par tā tehnikas pilnīgu un pareizu apguvi, taču laika gaitā, ja jūs to darāt pietiekami bieži, tas kļūs par jūsu dzīves neatņemamu sastāvdaļu.

Lai kur jūs atrastos, vai jūs stāvat, ejat vai sēžat, smaidiet, atpūtieties, piepildiet sirdi ar mīlestību un ļaujiet mīlestības viļņiem pārpludināt visu jūsu ķermeni.

2. Runā mazāk.

Runā mazāk, uzmanīgi izvēlies, ko teikt, kad un kā to pateikt. Visvērtīgākais ir pareizi izrunāts vārds, kamēr Ci saglabā klusumu.

3. Mazāk jāuztraucas un jārīkojas vairāk.

Mazāk domājiet par nākotni un pagātni, jo tie rada bažas, un nemiers rada stresu.

Tā vietā mēģiniet koncentrēties, kad vien varat – atcerieties, ka koncentrēšanās pati par sevi notiek bez īpašiem paņēmieniem – attīstot spēju palīdzēt un piedot.

4. Attīstiet prāta spēku.

Daudzās austrumu valodās, ieskaitot ķīniešu, jēdzieni “prāts” un “sirds” tiek izteikti vienā vārdā. Kad esat sasniedzis līmeni, kurā jūs vairs neuztraucaties par personīgajām ambīcijām, kad varat aizmirst par sevi un attīstīt sirdi, jūs saņemat līdzekli, lai atbrīvotu sevi no slimības.

5. Cieniet galvu un turiet kājas siltas.

Palutiniet galvu ar vislielāko cieņu. Ir noteikums, ko ir svarīgi ievērot: “Saglabājiet galvu aukstumā un kājas siltas.” Tas neļaus jums uzkrāt galvā pārāk daudz enerģijas, kas var likt jums justies slikti vai pat slimam.

Ja pārāk daudz enerģijas nonāk galvā, var paaugstināties asinsspiediens. Novirzot enerģiju kājām, jūs varat pazemināt spiedienu, un, uzturot kājas siltas, jūs varat novērst sirdslēkmi.

Tāpēc berziet kājas un sasildiet tās. Un pēc tam vienmēr savāciet enerģiju nabā, kurai arī jābūt siltai.

6. Saglabājiet kaklu siltu.

Kaklā ir daudz asinsvadu un nervu, kas iet uz ļoti svarīgu ķermeņa daļu (galvu) (vai no tās).

Tāpēc arī tam jāpievērš liela uzmanība: pārliecinieties, ka tas ir silta, lai nebūtu stresa, smaidiet tam.

Centieties neizmantot savas jūtas pārāk intensīvi. Neskatieties un neklausieties pārāk smagi vai pārāk ilgi. Ja jutekļi ir pārāk aktīvi, var rasties slimība.

Ļaujoties pārāk daudzu ēdienu un dzērienu lietošanai, jūs iznīcināt savu veselību.

Lai padarītu dzīvi ilgāku un izvairītos no slimībām, vairākas reizes dienā veiciet siekalu norīšanas vingrinājumus.

Neejiet vējā pēc peldēšanas vai sasvīdis.

7. Gudrības uzturā.

Nepārēdieties, lai pēc ēdienreizes nebūtu pārāk ilgi jāsēž vai jāguļ, jo tas saīsina jūsu dzīvi.

Celieties no galda īsi pirms pilnīgas piesātinājuma sajūtas un pēc tam dodieties vieglā pastaigā; nekad neēd pirms gulētiešanas.

Ēd mazāk, bet biežāk. Tā jūs nodrošināsit labu gremošanu un nepārslogosit piecus svarīgos orgānus.

Ēdot, vispirms ēdiet karstos ēdienus, pēc tam siltos.

Pirms ēšanas vienmēr vajadzētu viegli elpot un norīt nedaudz gaisa.

Ēdiet pikantākus ēdienus pavasarī, skābākus vasarā, rūgtākus rudenī un mazāk sāļus ziemā, bet nepārspīlējiet to.

Ja esat ēdis pārāk daudz, nedzeriet pārāk daudz ūdens un nerijiet to ātri.

Gremošanas traucējumi rodas, kad jūs pārēdaties pēc tam, kad ilgu laiku esat bijis izsalcis.

Neēdiet neapstrādātus augļus tukšā dūšā, jo tie sasilda orgānus virs diafragmas.

8. Ievērojiet mērenību:

– Pārāk ilga staigāšana kaitē saitēm;

– pārāk ilga sēdēšana kaitē muskuļiem;

– Pārāk ilga stāvēšana kaitē kauliem;

– pārāk ilga gulēšana kaitē vitālajai enerģijai;

– pārāk ilga pārdomāšana kaitē asinīm;

– dusmas, skumjas, nožēla un melanholija ir kaitīgas, tāpat arī pārāk daudz prieka;

– ir kaitīgi ciest;

– atturēties no seksuālām attiecībām ir kaitīgi;

– satraukties ir kaitīgi;

– īsi sakot, ir kaitīgi neievērot mērenību.

9. Prieks palielina Ci daudzumu.

Liels prieks ir liels Ci. Lielas skumjas aptur Ci plūsmu.

Pārmērīga seksa laikā jūs varat izlīst no dzīvībai svarīgās enerģijas.

Norīt siekalas nozīmē palielināt tā būtisko enerģiju. Ja tās nenorij, tas zaudē spēku.

Kad esat slims, neguliet ar galvu uz ziemeļiem.

Ja tūlīt pēc pamodināšanas jūs sākat daudz runāt, tad jūs zaudējat vitālo enerģiju.

10. Gadalaiki.

Ziemā turiet kājas siltas un galvu vēsu. Pavasarī un rudenī ļaujiet galvai un kājām justies vēsi.

Ja esat slims un svīstat, nedzeriet aukstu ūdeni, jo tas iznīcina sirdi un kuņģi.

Pavasarī un vasarā gulieties ar galvu uz austrumiem, bet rudenī un ziemā – uz rietumiem.

Guliet uz sāniem ar saliektiem ceļiem. Tas palielinās jūsu dzīvībai svarīgās enerģijas piegādi.

Vasarā un rudenī agri ejiet gulēt un agri celieties;

Ziemā ej gulēt agri un celies vēlu;

Pavasarī ej gulēt, kamēr ir gaišs, un celies agri.

Rītausmā, pusdienlaikā, pēc vakariņām, krēslas stundā un pusnaktī iztīriet zobus un septiņas reizes izskalojiet muti – tas pagarinās jūsu dzīvi un stiprinās kaulus, zobus, muskuļus, nagus un matus.

Avots

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.