Pavasaris tuvojas- laiks atgūt formu

Beidzot pavasaris tuvojas straujiem soļiem – pārmaiņu laiks, vitalitātes un skaistuma vairošanās laiks. Daba mainās, un arī mēs vēlamies mainīties. Tikai traucē liekie kilogrami, kas ziemā uzkrāti. Tie traucē justies vieglāk, tāpēc ir pienācis laiks no tiem atbrīvoties!

Ir dažādi veidi, kā zaudēt svaru- drastiska barošanās, aktīvs sports, vai gluži pretēji- sabalansētas fiziskās aktivitātes un uzturs.

Kurš nav sapņojis zaudēt svaru līdz vasarai? Jā, atnākot Jaunajam gadam, daudzas no mums dod sev solījumu līdz vasarai zaudēt dažus liekos kilogramus, lai peldkostīmā izskatītos satriecoši. Ja arī šogad šī doma neliek jums mieru, pievērsiet uzmanību savam pavasara uzturam, kam jābūt sabalansētam, lai ne tikai zaudētu liekos kilogramus, bet arī atbrīvotos no pavasara noguruma.

Šoreiz nerunāsim par drastisku diētu, kas sola tūlītējus rezultātus un ātru svara zudumu. Šoreiz par sabalansētu uztura programmu, kas paredzēta vismaz trīs mēnešiem. Svars izzudīs pakāpeniski. Rezultāts būs redzams, bet ķermenim izpaliks stress, kas var novest pie atkārtota svara pieauguma. Diēta lielā mērā sastāv no dārzeņiem un augļiem, kas palīdz kompensēt vitamīnu trūkumu pēc ziemas.

No uztura vajadzētu izslēgt baltmaizi, konditorejas izstrādājumus, saldumus, cukuru. Aizliegts arī saldie, kalorijām bagātie augļi: banāni, ķirši, vīnogas. Diētas pamatā – liels daudzums augļu, dārzeņu un garšaugu. Lai nejustu badu, jums ir nepieciešamas vismaz piecas maltītes dienā. Un arī neaizmirstiet dzert pietiekami daudz ūdens.

Pavasara diēta ļauj iegūt ilgstošu rezultātu, jo ķermenis šajā laikā būs pilnīgi pieradis iztikt bez liekām kalorijām un saldiem pārtikas produktiem, tiks atbrīvots no toksīniem.

Lūk, diētas pamatnoteikumi.

Svaigi dārzeņi un augļi vismaz piecas porcijas dienā. Labāk ir izvēlēties tos dārzeņus, kurus nav nepieciešams gatavot. Par favorītiem jākļūst svaigiem vai tvaicētiem dārzeņiem.

Uzturam pievienojiet piena produktus: biezpienu, kefīru, dabīgo jogurtu. Vislabāk ir izvēlēties produktus ar zemu tauku saturu un bez saldinātājiem.

Neatsakieties no gaļas, bet labāk izvēlēties zema tauku satura produktu: teļa vai mājputnu gaļu. Neaizmirstiet arī par zivīm un jūras veltēm. Jūs varat ēst jebkuras zivis, pat treknās, jo tās ir ļoti noderīgas. Ir vērts atteikties no konservētiem pārtikas produktiem.

Dažreiz jūs varat ēst arī putras, neizslēdziet tās pilnībā. Jūs varat apēst arī pāris melnās vai pilngraudu maizes šķēlītes.

Diētas galvenā ideja ir pievienot vairāk šķiedrvielu un vitamīnu no dārzeņiem, atstāt pietiekami daudz olbaltumvielu un samazināt ogļhidrātu uzņemšanu, un likvidēt ātros ogļhidrātus. Formula nav jauna, bet strādā. Neaizmirstiet arī par ūdeni, tā pietiekamā lietošana palīdz izvadīt toksīnus no organisma. Kafija un tēja nav aizliegta.

Ēdienkartes piemērs
Brokastis: 150 grami biezpiena, putras vai pāris olas, 2–3 krekeri vai grauzdiņš, karote medus, tēja vai kafija bez cukura.

Otrās brokastis: 1-2 augļi un zaļo dārzeņu salāti: kāposti, gurķi un citi.

Pusdienas: zema tauku satura dārzeņu zupa (borščs vai biešu zupa), vārīta liellopu gaļa vai vistas fileja, svaigi dārzeņi.

Launags: grauzdiņš vai krekeris, dārzeņu salāti ar karoti augu eļļas, 150 g biezpiena vai zivju.

Vakariņas: 1–2 augļi, jogurts.

Tas ir tikai aptuvens ieteikums vienai dienai. Jūs varat mainīt produktus un pat kaloriju patēriņu atkarībā no jūsu ieradumiem. Vakaros nevajadzētu lietot putras un citus ogļhidrātus. Izvairieties no vienmuļības, tieši tā ir svara zuduma galvenais ienaidnieks. Atļauto produktu kopums ir diezgan plašs, tāpēc jums nevajadzētu aprobežoties ar vienu un to pašu maltīti katru dienu.

Kā redzat, diēta nav pārāk skarba, un ievērot to nebūs grūti. Bet pēc trīs mēnešiem jūs noteikti zaudēsiet svaru. Jums ir nepieciešams tikai nedaudz neatlaidības un vēlme zaudēt svaru!

Diētai nekaitēs arī tās apvienošana ar sportiskām aktivitātēm.

Lai uzlabotu rezultātu, varat izmantot šlakvielas izvadošus dzērienus.

Avots

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *